Dit is het centrale thema van LocWorld Portugal. De komende dagen is Hero Nimus afgereisd naar Estoril om deel te nemen aan de veertigste conferentie van Localization World. Want je hebt een goed product of dienst en wilt dit het liefst met de hele wereld delen. Klinkt makkelijk toch? Maar hoe zorg je ervoor dat je het beter doet dan je lokale concurrent?
De laatste ontwikkelen en de best practises komen aan bod op LocWorld Portugal. Want echt internationaal gaan, gaat veel verder dan enkel je communicatie-uitingen (website, webshop, folders, youtube film etc.) laten vertalen. Het is absoluut een mooie eerste stap, zodat je doelgroep het in zijn eigen taal ontvangt.
Bij Nimus translations mogen we al jaren met onze klanten meegroeien en dat is meer dan enkel de vertaling leveren. Denk ook aan slimme toepassingen om je content continu up-to-date te houden. In onze industrie noemen we dit ‘continuous localization’. En spreekt jouw customer support wel al die 13 talen waar je producten naartoe exporteert? Ook je call center kun je met een goede vertaalpartner zo meertalig maken als nodig is.
Amazon, Expedia, Salesforce en vele anderen
Naast de grotere vertaalbureaus, zijn ook vele global brands aanwezig op deze grote conferentie. Waar lopen deze merken tegenaan op lokalisatiegebied? Hoe hebben de global brands hun multilingual processen gestroomlijnd? De ‘best lessons learned’ nemen we mee, zodat onze klanten er hun voordeel mee kunnen blijven doen. Wil je niet alleen ‘Go Global’, maar ook zorgen dat je met je product of dienst ‘Be Global’ bent? Laat het één van onze hero’s weten en we zorgen dat jij je ambities internationaal waar kunt maken.
Meer informatie over LocWorld Portugal? Ga voor het volledige programma naar http://www.locworld.com
Contact opnemen
Wil je meer informatie over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op! Stuur een mail naar sales@nimus.nl of bel 050-5844030.
Je kunt ook je telefoonnummer achterlaten. Dan bellen we je zo snel mogelijk terug!